Koronan vuoksi, tuotteita saa tänä vuonna vain verkkokaupasta tilaamalla


Yli 100€ ostokset postikuluitta

Maksutavat


Hyväksymme Suomalaisten pankkien verkkomaksut sekä Luottokunnan luottokorttimaksut (Visa/Mastercard).)



Toimitustavat


Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja Matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään  1 - 3 viikon aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.



Toimituskulut


Maksamme kaikki postituskulut yli 100 euron tilauksista. 


 

POSTI:                    

 Postipaketti                       

 1 kg     9,90 €

2 kg    11,90 €

 5 kg  13,90 €

10 kg 15,90 €

15 kg 21,90


Pikkupaketti

5 €


HUOM. Toimitus Pikkupaketti ainoastaan tuotteet, jotka mahtuvat leveydeltään/korkeudeltaan postiluukusta sisään.


Myyntialue


Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan joka maahan. 



Toimitusaika


Tilaukset pyritään toimittamaan kuljetukseen 1 - 3 viikon kuluessa. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa. 



Viallisen tuotteen palautus


Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta desingsirola@gmail.com, tai puhelimella numerosta 040 5755 454. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. 

 


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset


Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. 



Kuluttaja-asiamieheltä uusi linjaus verkkokauppa ja etämyynnistä 6.6.2014


Uusien sääntöjen seurauksena tilausten peruuttamisoikeuteen tulee muutoksia. Jos kuluttaja haluaa peruuttaa tilauksensa, hänen on erikseen ilmoitettava siitä yritykselle, Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä. Peruutus on tehtävä 14 päivän kuluessa. Kuluttajan on maksettava peruuttamansa tilauksen palautuskulut.



Yhteystiedot


Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta desingsirola@gmail.com,
- Puhelimella numerosta 040 5755 454